Aan de slag bij Roads?

Aanmelden

Advies, meteen aan de slag of  een luisterend oor van een lotgenoot?

Vrijblijvend adviesWil je een luisterend oor?

Klachten en suggesties

Als Roads willen we dat cliënten/deelnemers werken in een prettige werkomgeving. Daarin behoren collegialiteit, onderling vertrouwen, openheid, respect en aandacht voor de ander tot de normale omgangsnormen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Als u ontevreden bent, vertel dit dan aan uw begeleider. Hij of zij zal met u in gesprek gaan en samen met u een oplossing proberen te vinden voor uw onvrede.

Als een gesprek met uw begeleider niet voldoende heeft geholpen dan kunt u, als deelnemer van Roads, steun en hulp vragen bij de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal u helpen met advies en eventueel met het indienen van een klacht.

Als u vanuit de WMO bij Roads terecht bent gekomen en u heeft een klacht over Roads dan kunt u natuurlijk bij ons, maar ook bij het WMO-loket van de gemeente uw klacht indienen. Hoe u dat kunt doen, verschilt per gemeente. De klachtenfunctionaris van Roads kan u hierover informeren.


Klachtenfunctionaris Roads, tel. 020-5908680.
U kunt uw klacht ook mailen naar klacht@roads.nl

Klachtenbeleid Roads
Klachtenfolder

"Roads werkt!"
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2018 Roads - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Onderdeel van  Arkin